Kancelaria od prawa konkurencji Warszawa
Doradzamy w sprawach z obszaru prawa konkurencji i konsumentów. Naszym klientom oferujemy analizę działań w celu oceny ryzyka naruszenia przepisów dotyczących praw konsumenta i zwalczania nieuczciwej konkurencji. Świadczymy pomoc prawną w rozwiązywaniu sporów z konkurentami, a także przed organami antymonopolowymi.
Prawo konkurencji – kancelaria
Każda firma działająca na rynku powinna upewnić się czy swoimi działaniami nie narusza regulacji określonych w przepisach związanych z ochroną konsumentów. Współpraca z rzetelną i profesjonalną kancelarią prawną w tym zakresie, ograniczy ryzyko prawne oraz zabezpieczy interesy przedsiębiorstwa.
W kancelarii JWP Legal wspieramy przedsiębiorców w tworzeniu regulaminów oraz doradzamy w sprzedaży i przy usługach świadczonych na rzecz konsumentów. Opracowujemy procesy reklamacyjne, przygotowujemy umowy, regulaminy i wzorce umowne, pomagamy w kształtowaniu systemów sprzedażowych (m. in. mechanizmów oferowania towarów, metod płatności, zwrotów, rękojmi i gwarancji) w relacji B2C, w tym także dla przedsiębiorców świadczących usługi elektronicznie (e-commerce) oraz w opracowaniu strategii sprzedaży, zasad dystrybucji i rabatów. Ponadto w naszej kancelarii zajmujemy się zagadnieniami związanymi ze zwalczaniem nieuczciwej konkurencji, w tym kopiowaniem produktów, a także oznaczaniem towarów/usług zgodnie z wymogami prawnymi, pomocą dla przedsiębiorców w zabezpieczeniu ich tajemnicy przedsiębiorstwa i zawieraniu efektywnych umów o zakazie konkurencji. Przygotowujemy opinie prawne i doradzamy w zakresie stosowania praktyk marketingowych, w sposób pozwalający na zabezpieczenie przed zarzutami popełnienia czynu nieuczciwej konkurencji. Świadczymy pomoc prawną wspierającą działania marketingowe (reklama, materiały promocyjne) i komunikację w sieci, skierowaną do określonych grup odbiorców.
Nasze doradztwo w zakresie konkurencji i konsumentów obejmuje m.in.:
- ocenę ryzyka naruszenia przepisów, w tym ustawy o prawach konsumenta, o nieuczciwych praktykach rynkowych, sprzedaży na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa, instytucji klauzul abuzywnych, jak również regulacji sektorowych;
- pomoc we wdrażaniu przepisów dotyczących oznakowania produktów i wprowadzania ich do obrotu;
- reprezentowanie klientów w indywidualnych sporach z konsumentami, a także Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Sądem Ochrony Konkurencji i Konsumentów.